tirsdag den 15. maj 2012

Ring.


Mit eneste køb i går, og det var endda med tilgodebevis. Har aldrig været helt glad for det med at bruge penge, hvilket jeg nok har nævnt før, så det var dejligt med noget "gratis". Den er købt i Pilgrim, og jeg har længe haft tilgodebeviset, men jeg synes bare ikke, at Pilgrim har ret mange pæne smykker. Derfor har jeg ikke fået det brugt. Der var nogle dobbelt-ringe, som jeg bedre kunne lide, men ville ikke bruge 200-300-400 kroner på det. Det er ærgerligt, at jeg altid falder for de smykker, som altid er af sindsyg dårlig kvalitet. Jeg kan ikke forstå at butikker som pilgrim aldrig laver nogle lidt mere rustikke og rockede smykker. Men det er vel en smagssag...

Anne.

2 kommentarer:

  1. Hej du har en super nice blog tjek også min
    link: http://ilovemylifebom.blogspot.com/

    ps. det er en nice ring!

    SvarSlet