mandag den 14. maj 2012

Lækker frokost + tur i centret.




Idag var Emma og jeg inde i byen. Vi startede ud med at spise lækker mad inden vi smuttede. Det var totalt nemt og simpelt at lave, og med meget få ingredienser. Rugfler (brød), tomat, salat, kylling (stegt i paprika) og mayonnaise. Kyllingen havde min mor stegt i går, så det skulle vi ikke bøvle med. Det var virkelig lækkert, og det tog ikke mere end 5 minutter. 

Så var vi inde i byen og fik prøvet en helt masse tøj. Emma var langt fremme med pengepungen og fik købt to-tre ting (Pinligt at jeg ikke kan huske det, men I skal nok få det at se). Jeg fik ikke købt noget, men havde et tilgodebevis, som jeg fik brugt. Det kan godt være ret træls, når man har et tilgodebevis til en butik man ikke specielt godt kan lide. Men fik da næsten brugt det hele, og er godt tilfreds med mit køb.

Da vi skulle hjem var det som sædvanligt modvind, og det er der jo ikke rigtigt noget nyt ved.

Anne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar